İzleBakiyim.com | Ücretsiz ve Keyifle İzleBakiyim

25 Ocak 2011 Salı

Haluk Levent Zifiri Klibi Online Dinle 2010



Haluk levent zifiri şarkısı yüksek kalitede online dinleyebilirsiniz. En çok sevilen şarkılarından biri olan zifiri şarkısını dinlemenizi tavsiye ediyoruz. İyi dinlemeler.


Haluk Levent Zifiri Şarkı Sözleri

Bak yine uyku yok gözümde
Zifiriyim bi yerlerde
Dur geri döndür beni sende
Ölüm olsan götür benide

İçtiğim şaraptı hayalin
Yakar bi cigara biterim
Dumanında yitip giderim
İçime seni çekerim of
İçime seni çekerim of
İçime seni çekerim of

Sensiz kötüyüm beterim
Çıkmaz sokağın biriyim
Öksüz kaldım yetimim ben
Sönmüş ateşin külüyüm
Zindan oldum hapisim ben

1 yorum:

Bu şarkının bende kötü bir anısı var pek dinlemek istemiyorum ama yinede dinliyorum haluk levent zifiri şarkısını.

Yorum Gönder

Profilinde Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites